FAQ

Je kunt dit doen door op onze website te browsen: www.wickedwigs.nl

Ja, zodra je een bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je opgegeven hebt bij je bestelling, met alle informatie die je nodig hebt. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, check dan even je spamfolder. Nog steeds niets? Stuur ons dan even een e-mail. info[at]wickedwigsshop.com

De webshop is 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend voor bestellingen.

E-mails worden binnen 48 uur beantwoord van maandag t/m vrijdag.

Na 7 jaar een stenen winkel te hebben gehad, hebben wij in oktober 2020 deze winkel gesloten en zijn we als online winkel verder gegaan. Ophalen van je bestelling is wel nog steeds mogelijk. Zelfs een paar deuren van waar wij de winkel hadden. Dit kan op afspraak.

Jazeker. Je kunt met IBAN, alle Belgische betaalmethoden, alle Duitse betaalmethoden of met Paypal betalen.

Nee, er is geen minimum bedrag nodig om te kunnen bestellen bij Wicked Wigs.

Als je je bestelling wilt annuleren, stuur ons dan z.s.m. een e-mail of app ons. Je order kan alleen geannuleerd worden als je binnen 1 dag ons iets laat weten. Als je bestelling eenmaal klaar is voor verzending, kun je niet meer annuleren.

Ja, dat is zeker mogelijk. Stuur ons een e-mail voor meer info.

Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.  Levertijd hangt af van waar je woont. Als je de levertijd van je land wilt weten, stuur ons een e-mail.

Als je een artikel besteld hebt met een levertijd (BACKORDER), dan zal het artikel besteld worden zodra de betaling hiervoor ontvangen is. Binnen 1-2 dagen wordt het bestelde item naar Wicked Wigs verzonden. Het duurt ongeveer 2-3 dagen voordat het artikel bij ons binnen komt. Nadat we het artikel hebben ontvangen, versturen we het binnen 1-3 werkdagen naar het opgegeven adres. Het duurt dus ongeveer 1 week voordat je je item binnen hebt (als je in Nederland woont).

Ja dit is mogelijk. Je kunt het adres op het bestelformulier aangeven.

Als je in Nederland woont, kun je met Ideal betalen (via www.mollie.nl), bankoverschrijving (via Mollie.nl met IBAN NL14ABNA0435309536 t.n.v. Wicked Wigs te Eindhoven) of Paypal. Je dient vooruit te betalen, er is geen mogelijkheid om onder rembours te laten verzenden. Woon je in een Euroland, dan kun je o.a. met IBAN betalen (IBAN: NL14ABNA0435309536, BIC: ABNANL2A t.n.v. Wicked Wigs te Eindhoven, Nederland) of met Paypal. Woon je buiten Europa, dan kun je met Paypal betalen. (info[at]wickedwigsshop.com)

Neem daarvoor contact met ons op via e-mail onder vermelding van je ordernummer.

Neem a.u.b. binnen 24 uur na ontvangst van je pakket, contact met ons op.

Vanwege hygiëne is het retourneren van een pruik niet mogelijk. Tenzij de pruik gebreken vertoond die niet waren vermeld. Als dit het geval is, mag de pruik binnen 10 dagen terug gezonden worden naar ons. De kosten voor het retourneren komen uiteraard voor onze rekening. Let daarom goed op wat er bij de pruik vermeld wordt en stel vragen over de pruik voordat je deze aanschaft. Is een pruik minder vol dan je had gedacht, dan is dit geen gegronde reden om de pruik retour te sturen. Zolang de cap niet zichtbaar is, is de pruik van goede kwaliteit en wordt deze niet terug genomen.

Dit is mogelijk op de beurzen waar wij staan. Houd onze social media in de gaten om te zien waar wij aanwezig zijn.

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL binnen Nederland en via BPost of PostNL naar het buitenland.

Stuur ons een e-mail met de naam van de pruik en de hoeveelheid, dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn. Vooraf betaling is vereist.

Bestel je 4-10 pruiken in 1 keer, dan krijg je 10% korting. Orders dienen gedaan te worden via e-mail om de korting te krijgen.

Bestel je 11-15 pruiken in 1 keer, dan krijg je 15% korting. Orders dienen gedaan te worden via e-mail om de korting te krijgen.

Bestel je 16 of meer pruiken in 1 keer, dan krijg je 20% korting. Orders dienen gedaan te worden via e-mail om de korting te krijgen.

Jazeker, stuur een e-mail naar info@wickedwigs.nl om de nieuwsbrief te ontvangen. Deze wordt maximaal 1x per maand uitgestuurd.

Helaas gebeurt het te vaak dat een pakket niet wordt geaccepteerd aan de deur door een klant. Dit zorgt voor te hoge kosten voor Wicked Wigs.

Helaas betaalt niet iedereen als ze eenmaal hun bestelling hebben ontvangen. De enige manier voor Wicked Wigs om de kosten zo laag te houden, is om zo veel mogelijk kosten te reduceren. Daarom leveren we alleen als de klant vooraf betaald.

Je kunt je account checken door in te loggen op de site. Je krijgt ook altijd een bevestiging van je bestelling via de mail. Niet ontvangen? Check je junkfolder. Nog steeds niet ontvangen, stuur ons een mail naar info@wickedwigs.nl .

Nee, maar het kan het bestelproces vertragen. Als je na 1 week nog steeds niets van ons gehoord hebt, stuur ons dan even een e-mail.

Als je niet tevreden bent met je bestelling, stuur ons dan aub een e-mail. We doen ons best om een oplossing voor het probleem te vinden. Als er meer klachten over hetzelfde product zijn, zullen we het product uit ons assortiment halen.

Op dit moment zijn we niet op zoek naar nieuwe modellen. Zodra dit wel het geval is, zullen we een oproep doen via onze facebook pagina.

Jazeker! Ben je een model of fotograaf, dan kun je 20% korting krijgen op je order (ex verzendkosten). Wat wij ervoor vragen is mooie foto’s van de aangeschafte artikelen en vermelding van onze naam. Ben je een blogger of vlogger, dan kun je 15% korting krijgen op je order (ex verzendkosten). Wat wij ervoor vragen is een review met vermelding van onze naam. Stuur ons een e-mail voor meer informatie.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

We hebben niet al onze pruiken in voorraad. Het kan voorkomen dat er staat dat een pruik in BACKORDER wordt besteld. Dit betekend dat het ongeveer 1 week duurt voordat je de pruik binnen hebt. We bestellen de pruik namelijk pas op het moment dat de betaling bij ons binnen is. Dit doen we over het algemeen binnen 1-2 werkdagen. Het duurt dan 2-3 werkdagen voordat de pruik bij ons binnen is en dan wordt deze binnen 1-2 werkdagen naar je toegezonden. Woon je niet in Nederland, dan duurt het minstens 1.5-2 weken voordat je order binnen is.