Backorder

WAT BETEKENT HET WANNEER EEN PRUIK IN BACKORDER STAAT?

Als een pruik out of stock is, dan wordt de knop “In winkelwagen” veranderd naar “Backorder”. Je betaald een backorder item vooraf en je wordt op een bestellijst geplaatst.

Out of stock pruiken hebben geen gegarandeerde datum wanneer ze weer terug in voorraad zijn. We kunnen je alleen een schatting geven, omdat we afhankelijk zijn van onze leveranciers.

Als je een op voorraad item en een backorder item tegelijk besteld, zullen we je het op voorraad zijnde item eerst toesturen, tenzij je ervoor kiest om te willen wachten tot je backorder item ook binnen is.

Backorder items worden 1x per 3 weken besteld. Heb je een pruik sneller nodig, stuur ons dan voordat je besteld, een bericht. Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen. Als we een pruik buiten onze besteltijd voor je bestellen,  dan komt er 5 euro extra bij je totaal. Een backorder item heeft een levertijd van 1-7 weken na ontvangst van je betaling. Houd hier rekening mee. Heb je vragen over je backorder, stuur ons dan een bericht/app of bel ons.

WANNEER KRIJG IK MIJN PAKJE?

Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van je betaling, verzonden. Backorder items worden ook binnen 1-2 werkdagen verzonden, maar pas nadat ze bij ons binnen zijn gekomen. (1-7 weken levertijd). Werkdagen zijn van dinsdag t/m vrijdag.

WAAROM EEN BACKORDER ITEM?

We hebben maar beperkte ruimte in onze opslag, maar we willen jullie wel een uitgebreide collectie aanbieden.

Soms komt het voor dat een pruik heel hard loopt en deze sneller uitverkocht is dan we gedacht hadden. We willen jullie dan nog steeds de mogelijkheid geven deze na te bestellen.